понедельник, 1 сентября 2014 г.

Американська школа

Прокинулась в 6, бо тре було прийняти душ і посушитися. Вже в 7:35 ми вирушили в школу.
Школа класна. Майже всі їздять машинами. А мені не можна.
Ну, я переживала. Ми прийшли до Guidance Counselor, нікого не було і ми повалили по школі. Всі ті корпуса. пффф.. З всіма мене знайомили, купа дітей, вчителі, тренери. Короче, я не пам*ятаю імен. Ну мож 2-3
Ми купили мені локер. Я затупила і не взяла фотік в школу, але все ж такі ж самі локери, як і тут . В мене №290. В мене також є тепер розклад.. А і головне.. я в 12 класі. юху..
Так вот. Розклад. Я вибрала трохи дурні предмети, але все ж.
1. Building Business
2. US History
3. Anatomy
4. BTA
5. Psychology
6. English
7. PreCalc
Перші враження: 1 і 4 уроки нудні і тупі, нічо не робимо, друкуємо та й всьо. Анатомія - найгірше, що може бути! Як можна вчити то, що ти не розумієш? я маю на увазі слова ті тупі!
Психологія - це не психологія з Містером Лавлі, це понтанутий тренер футбольної команди, який намагається показати свою мудрість, а в результаті тупо піджартовує щодо дівчат.
Англійська(в мене АР) - типу літератури, мало розумію, бо сильно мудрі слова. Але обіцяли почати читати книжку:)
Математика - ахренєнний вчитель, який завжди переживає чи я розумію і як в мене успіхи. Круто пояснює, круто поводиться:) Найулюбленіший вчитель в школі!!!
Дітвора цікава дуже, фріків багато, а один блін вже запати встиг(
Ледве-ледве відчіпаю його від себе)ахах
я ж тут вірна вся, а тут той задрот зі своїми фантазіями. ахахха
Мене збив з пантелику ланч в школі. Вони всі вводили якійсь коди, а в мене нема. так вот я і затримала всю чергу)
ахахах. в мене тепер 124 номер. але не можу я платити 2-3 бакси за те, що я їсти не можу, тому я поговорила з Сінді і вона пообіцяла, що я можу брати з дому поїсти:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий